לתמיכה ו/או עזרה חייג:
טלפון: 03-6200430לחץ לחיוג
עטים לעסקים
בין לקוחותינו
צור קשר
 
 

סוף המידע

אין מוצרים נוספים


חיפוש מתקדם

מספר תווים מינימאלי: 2

 

הדפסה על חולצות - רק בקאובוי מוצרי קד"מ

רוצים לעשות חולצות ממותגות ? קאובוי מוצרי פרסום - היא חנות ייעודית לרכישת מוצרי קידום מכירות (מצתים, עטים עם לוגו, גימיקים) עם הדפס של לוגו \סלוגן \ תמונה לפי הזמנה אישית . אנו שמים דגש רב על איכות המוצרים, השירות וזמן אספקה מינימאלי. בקאובוי תוכלו לעשות קידום מכירות ולמצוא מגוון של מתנות ללקוחות \ מתנות לכנסים מלבד הדפסה על חולצות כמוצרים משלימים למיתוג החברה שלכם. 

הדפסה על חולצות בקאובוי - איכות ואספקה ישירה מהיצרן לצרכן

קאובוי מוצרי פרסום שמה דגש רב על איכות החולצה המודפסת. אנו משתמשים בטכנולוגיות החדשניות ביותר לביצוע תהליך הדפסה על חולצות באמצעות הציוד המתקדם ביותר. במהלך ההדפסה ולאחריה , המוצרים שלנו עוברים ביקורת קפדנית על מנת לשמור על שביעות רצון הלקוח גבוהה. 

מגוון מוצרי טקסטיל לקידום מכירות

באתר קאובוי תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים המתאימים להדפסה ומיתוג: מעילי פליז, סוו'צרים, חולצות עם לוגו טריקו, חולצות דרייפיט, גופיות וחולצות עבודה. כל המוצרים הנ"ל מגיעים במגוון עיצובים ובכל הצבעים, ניתן לבצע הדפסה בכל מקום על הבגד של כל לוגו, סלוגן או תמונה לפי בחירתכם. 

בניית מותג

כיום בכל עסק , בין אם הוא גדול, בינוני ואפילו עסקים קטנים, חולצות עבודה עם לוגו, סלוגן ומספר טלפון הינם דבר הכרחי. הדפסה על חולצות עבודה יוצרת לעובדים שלך הרגשת שייכות לעסק, שהם ממנו, כלפי הלקוחות ואנשים מבחוץ העסק שלכם יראה מקצועי ומושקע יותר.

הדפסה על חולצות – מה כדאי לדעת לפני ?

אנו ממליצים, כי כל הדפסה על חולצות שתבחרו לבצע תהיה בטוב טעם – לא לייצור עיצוב מוגזם עם מגוון רחב מידי של צבעים, אלא פשוט יותר – 2-3 צבעים לכל היותר. הדפסת הלוגו \ סלוגן \ תמונה צריכה להיות במקום ברור, אך שוב, לא מוגזמת שמושכת תשומת לב מיותרת. עיצוב מוגזם יכול לייצור רתיעה. לנו בקאובוי מוצרי פרסום וקידום מכירות יש ניסיון רב בהדפסה על חולצות , ונשמח לעמוד לשירותכם וייעץ לכם בתהליך בחירת החולצה ואופן ביצוע ההדפסה .
 
 
קאובוי מוצרים
  
 
 כובעים עם לוגו הינם פריטים שהם פרסום מהלך !
 
 
חולצות DRY FIT - חולצות דרייפיט
אנו משווקים מגוון רחב של טקסטיל ממותג לשימוש יום יומי או לחלוקה ללקוחות .
למה צריך ביגוד לעסק עם מיתוג שלנו ?
פשוט מאוד, כל עסק חייב שיהיה בו אחידות בין העובדים דבר אשר יוצר מראה אסתטי בעסק ומשדר ללקוח שבה לביקור שהינו הגיע למקום רציני ואיכותי.
חולצה עם הדפס הינה חלק בלתי נפרד מחיי העבודה שלנו ופתרון זה חוסך לעובדים זמן יקר בלהחליט אילו בגדים ילבשו בכל יום .
בקאובוי מוצרי פרסום ניתן למצוא אביזרי ביגוד כגון מעילים מפליז או כובעי צמר עם לוגו , כובעים ללקוחות , בנדנות , חולצות דרייפיט , חולצות דריי-פיט , חולצת DRY FIT וכדומה.
מוצרי קידום מכירות אלו הינם חלק חשוב מאוד בתפעולו של העסק ומתאים לכלל העסקים הקיימים למשל - אנו מספקים כובעים ממותגים לחברות אשר עורכות לעובדים שלהם פעילויות בקיץ או ניתן להזמין אצלנו מעילי פליז עבים | כובעי צמר עם ריקמה לחיילים וכן הלאה
אנו מקפידים על מגוון גדול ככל שניתן של מוצרי טקסטיל וכמו כן על כל מוצרי הפרסום שלנו ניתן להדפיס לוגו / לרקום לוגו באופן בולט על פני המוצר .
 
הדפסה על כובעים - מתנות לקידום מכירות

את הכובעים עם הדפסה שלנו אנו מייבאים מהמזרח הרחוק תוך דגש רב על איכות ולכן אנו מבצעים גם בקרת איכות להדפסות שאנו עורכים
כובעים עם לוגו | הדפסה על כובעים הינם בין מוצרי קידום המכירות הפופולרים ביותר בין הלקוחות שלנו מכיוון שאפקט הפרסום של מוצר זה הינו גבוה מאוד בייחוד בחודשי הקיץ והמחיר הינו זול במיוחד.
כובעים עם רקמה הינו מוצר לטווח ארוך מאוד מכיוון שהלקוחות שלנו אוהבים לקבל מתנות מהסוג הנ"ל וזה מה שהופך את המתנה הממותגת ללהיט !

כובעים ממותגים

אם כך מה עדיף לרקום ? או להדפיס ?
שתי האפשרויות הינן מיוחדות אולם ההבדל ביניהם הוא שעל מוצרים עשויים מפליז מומלץ לרקום לוגו ועל מוצרים מכותנה אנו ממליצים להדפיס שכן העלויות קטנות יותר, וזמן הספקה יותר נמוך. 
אנו משתדלים לעדכן את מוצרינו בהתאם לחודשי הקיץ / חגים וזאת מכיוון שבקיץ ישנה דרישה מצד הלקוחות לכובעים / חולצות קצרות וכדומה ובחורף ישנה דרישה לריקמה על כובעי פליז רקומים/כפפות רקומות - כובעים ממותגים אשר הינם כובעי קסקט זולים אך איכותיים
 
חולצות ממותגות - מתנות לכנסים

ניתן למצוא אצלנו גם מוצרי טקסטיל אשר מתאימים מתנות לעובדים לפעילויות ספורט במיוחד כגון: מגיני זיעה לידיים, מגיני זיעה, חולצות דריי פיט וכו'. 

על מנת להיות מיוחדים ומקוריים כלפי העובדים שלכם וכלפי הלקוחות שלכם אנו משווקים פריטים מיוחדים אשר יכולים להוסיף הרבה בקרב הלקוחות מכיוון שמוצרים "שונים ומיוחדים" אלו הינם פרי מחשבה שלנו על מנת לבדל אתכם מן המתחרים.
ניתן להתייעץ איתנו בכל נושא ואנו נתאים לכם את צבע המוצר לצבע שאתו מזדהה הלוגו שלכם / חברה שלכם.
כובעי רשת עם לוגו - כובעי רשת מיוחדים
הדפסה על כובעים - כובעים עם לוגו !

Copyright © 2024 cowboy.co.il. All rights reserved.

https://www.cowboy.co.il/%D7%94%D7%93%D7%A4%D7%A1%D7%94%2D%D7%A2%D7%9C%2D%D7%9B%D7%95%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%9D/c-67-1-0.htm

אתר זה מופעל ע"י מערכת SafeSHOP, חנות וירטואלית מבית SRV אחסון אתרים
צור קשר - דואר אלקטרוניצור קשר - דואר אלקטרוני צור קשר - טלפוןצור קשר - טלפוןפנה אלינו ב- WhatsAppפנה אלינו ב- WhatsApp